رهامرهام، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

خوراکی ترین نی نی دنیا

رهام 4 ماهش شد

1390/2/27 17:00
782 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز یعنی ٢٦/٠٢/١٣٩٠ پسر قشنگم ٤ ماهه شد و بردیمش مرکز بهداشت تا واکسن ٤ ماهگیشو که خیلی هم دردناک بود بزن آقا رهام که از همه جا بی خبر بود خوشحال وخندان نیشخندniniweblog.comداشت تو بغل مامان جون حرف میزد و آغون می گفت و میخندید niniweblog.comniniweblog.comکه سوزن وارد پای خوشگلش شد و تازه فهمید که چه خبر شده niniweblog.comو خلاصه تا تونست گریه niniweblog.comniniweblog.comکرد منم هی بغلش کردم و قربونش رفتم

niniweblog.comniniweblog.com

 

تا رسیدیم خونه و بهش استامینوفن دادم تا کمی آروم شد و خوابیدniniweblog.com ولی شب تب کرد و حسابی اشک ریختniniweblog.com و دل من و باباش خون شد.الهی قربونش برم پسرمو ایشالا زودتر دردش خوب بشهniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آدرينا
27 اردیبهشت 90 17:10
چه پسر نازي داري خدا سلامت نگهش داره به وبلاگ من هم سر بزن من تو را مي آرم جز دوستام تو هم اين كار را بكن


با كمال ميل
مامان ابوالفضل
27 اردیبهشت 90 17:17
چهارماهگیه یک کم دردناکت مبارک رهام جون
فهیمه
27 اردیبهشت 90 17:39
سلام:
ممنون از اینکه سر زدید...
خدا رهام جون رو حفظش کنهمن وبتون رو لینک میکنم...
بازم به ما سر بزنید
مواظب دلتون باشید





مرسي از جواب سريعتون