رهامرهام، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

خوراکی ترین نی نی دنیا

معرفی کتاب

1390/2/18 18:39
829 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه مامانا و نی نی  های عزیز من و مامان تصمیم گرفتیم از امروز کتابهای قشنگی که خودمون خوندیم و داریم رو به شما هم معرفی کنیم امیدوارم شما هم دوست داشته باشید

فکرهاي بکر کيتي

نام نويسنده / شاعر :بل موني
موضوع :  داستان                                                            
قيمت کتاب : 12000 ریال

تعداد جلد :14 جلد
گروه سنی :
قطع : رقعي
انتشارات :افق

كيتي

خلاصه کتاب :

من کيتي هستم. از اين چيزها خوشم مي آيد: «دوچرخه، شکلات، دوست هايم و آقاي تابز.» مامان مي گويد:«من بامزه ترين دختر دنيام.» اما او خيلي وقت ها هم سرم غر مي زند که اتاقت را مرتب کن! مشق هايت تمام شد؟ چرا مواظب برادر کوچولويت نيستي کيتي؟ اولش خسـ سـ سـ ته شده بودم! ولي بعد از نوشتن اين کتاب، ديگر هيچ وقت حوصله ام سرنرفته است!
اگر دوست داري با کيتي و زندگي اش آشنا بشوي مجموعه 14 جلدي «کيتي دختر آتش پاره» را بخوان.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ماني
18 اردیبهشت 90 12:28
سلام ... ممنون خيلي جالبه ..... موفق و پيروز باشيد ....
مامان ماهان عشق ماشین
30 تیر 90 18:54
سلام.خیلی خوشحال شدم که شما هم یه پست با عنوان معرفی کتاب گذاشتین.ایده خیلی خوبیه.من که لذت بردم.توی وب ماهان هم یه پست معرفی کتاب هست.سر بزنین شاید خوشتون بیاد.