رهامرهام، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

خوراکی ترین نی نی دنیا

پسرک 8 ماهه من

1390/7/1 19:48
1,265 بازدید
اشتراک گذاری

الهی قربونت برم مامانی از شیرین کاریهای این چندروز برات بگم

niniweblog.com

شما از ابتدای ٧ ماهگی خیلی خوب و خوشگل سینه خیز میرفتی اما حالا حدود ٢ هفته هست که ٤ دست و پا میری و خیلی سریع هم داری پیشرفت میکنی دیروز خونه مامان جون بتول بودیم که دیدم غیب شدی تا برگشتم دنبالت بگردم مامان جون صدام زد و گفت:چشمت روشن داره از پله ها بالا میره من صدات کردم و گفتم:رهام کجا میری؟شما هم برگشتی و اون خنده خوشگلتو

niniweblog.com

نثارم کردی و با شوق زیادی بالا رفتن رو ادامه دادی خدایا باورم نمیشه اینقد بزرگ شدی عسلم

             

 

  

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان نفس طلایی
1 مهر 90 23:30
هزار افرین
بابی آروین
2 مهر 90 0:45
سلام هزار ماشالا گل پسر نازی داری خدا حفظش کنه ایشالا همیشه شاد و سلامت زیر سایه پدر و مادرش باشه در ضمن ممنون از نظرتون بازم به ما سر بزنید
مامان آروین
2 مهر 90 0:53
سلام راستی نظر قبلی رو من دادم آروین از بس گفت بابی بابی حواسمو پرت کرد بابی آروین نوشتم برای خوراکی ترین پسر دنیا هام جون خوشگل
مامان تربچه
2 مهر 90 7:08
واااااااااااااااا واقعا این پسمل خوردنیییییییییه
مهرانه مامان مهرسا
3 مهر 90 9:02
سلام گل پسر خوردني اي دارينا