رهامرهام، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

خوراکی ترین نی نی دنیا

ما بر گشتیم

1390/6/26 23:16
1,239 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره بعد از کلی گرفتاری ما برگشتیم اینکه من نمی تونستم وب پسر گلم رو به روز کنم علت اولش شیطنتهای بی پایان رهام بود و اینکه هیچ وقتی به من نمیداد تا بتونم پشت سیستم بشینم و براش مطلب بذارم البته بیکار نبودم و سعی کردم تا می تونم ازش عکس بگیرم و از کاراش یادداشت بردارم تا وقتی فرصت پیدا کردم چیزی از قلم نیفته

اواخر خرداد ماه عمه مرضیه برای رهام اسباب بازی خرید تا بتونه اونا رو به جای دندون گیرش که اصلا دوسش نداشت بخوره عکساشو ببینید

رهام و اسباب بازیاش

رهام و اسباب بازیاش

تو عکس بعدی داره با دقت به آقا موشه نگاه میکنه

رهام و اسباب بازیاش

در این قسمت تصمیم می گیره بخورتش

رهام و اسباب بازیاش

اینجا انگار داره میگه مامان هرچی میخورمش تموم نمیشه ببین!!!!!

رهام و اسباب بازیاش

و اینم آخرین عکس

رهام و اسباب بازیاش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانی کسرا
3 مهر 90 8:36
اره اینا خیلی بدرد می خورن مخصوصا یه مار توشون هست کسرا عاشق اون ماره بود