رهامرهام، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

خوراکی ترین نی نی دنیا

رهام و اولین شیر خشک

1390/2/29 13:24
1,121 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز صبح بابا امیر با دکترniniweblog.com صحبت کرد و بهش گفت که مرخصی من (یعنی مامان رهام) تمام شده و باید برم سر کار حالا ما به پسرمونniniweblog.com چی بدیم بخوره که گشنه niniweblog.com نمونه دکتر گفت که برای غذای کمکی هنوز زوده بنابراین من شیر خشک را توصیه می کنم خلاصه بابا امیر رفت برای شما گل پسرم شیر خشک خرید و امروز صبح من اولین شیشه شیر را برات درست کردم و تو که خیلی بلایی شیر رو نخوردی niniweblog.com

یعنی بعد از اینکه حسابی نق و نوق کردی یکمی شیر خوردی الهی برات بمیرم که مجبور شدی چیزی که دوست نداری بخوری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

فهیمه
29 اردیبهشت 90 14:35
سلام: ممنون از اینکه همیشه بدون هیچ توقعی به وبم سر می زنید و ممنون از راهنماییتون در مورد بچه دار شدن.. به نظرتون...همزمان..با خوندن رشته ی مترجمی زبان توی دانشگاه پیام نور میتونم بچه داری هم بکنم؟
مامان آتین
29 اردیبهشت 90 15:37
خدا حفظت کنه کوچولوی بانمک
مامانی کسرا
30 اردیبهشت 90 17:21
این شکلات اگه یکم شیر خشک بخوره چیزیش نمی شه ولی مامانا اگه نرن سر کار خیلی چیزا می شه!!! باعث افتخاره من و کسراست که دوست شما ورهام باشیم
مامان ماهان عشق ماشین
30 تیر 90 19:01
آخی چه غمی دارن مامانای شاغل.من مجبور بودم از19روزگی ماهان برم سر کار.شیر خشک هم به معدش نساخت.2سال شبها براش شیر میدوشیدم و میذاشتم تا وقتی نیستم استفاده کنه.وااااااااااای که چه دورانی بود. اگه به وبم سر زدی در قسمت صفحات جداگانه به اسم دفتر خاطرات میتونی بخونی.